مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-04سياسي

یکپارچگی یادمان های رؤسای جمهور با دستور قضایی به کتابخانه ملی واگذار شد


مدیرکل فراهم آوری و ارزشیابی اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از تصمیم و تاکید شورای اسناد ملی بر مسئولیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره یکپارچگی یادمان های رؤسای جمهور و اختیار سازمان در امور یادمان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلال طاهری مدیرکل فراهم آوری و ارزشیابی اسناد نیز در خصوص ضرورت تعیین تکلیف دستور قضایی صادره و مصوبه هیات وزیران در این مورد مطالبی بیان کرد.

طاهری افزود: در نهایت اعضای شورا ضمن تأکید بر یکپارچگی یادمان های رؤسای جمهور و مسئولیت و اختیار تام سازمان در امور یادمان ها؛ مصوب کرد تا برابر دستور قضایی صادره دادستانی کل کشور در این مورد اقدام شود.

وی گفت: همچنین شورای اسناد ملی ایران تصمیم گیری در مورد پیشنویس آیین نامه یادمان های روسای جمهور را به مشخص شدن دستور قضایی صادره و ارسال پیش نویس برای اعضای شورا برای بررسی و طرح در جلسات آتی کردند.

مدیرکل فراهم آوری و ارزشیابی اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خاطرنشان کرد: در این جلسه 10 ردیف درخواست مجوز امحای اوراق راکد  مربوط به سازمان پزشکی قانونی، مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که مصوبه آن برای اجرا به دستگاه فوق ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچگی یادمان های رؤسای جمهور با دستور قضایی به کتابخانه ملی واگذار شد

یکپارچگی یادمان های رؤسای جمهور با دستور قضایی به کتابخانه ملی واگذار شد