مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-04سياسي

تعاون قابلیت های بالقوه را شکوفا می کند


استاندار ایلام تعاون را احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، اتحاد، مشارکت و مسوولیت پذیری اجتماعی عنوان کردو گفت: تلاش همه جانبه و اهتمام در این حوزه موجب فعال شدن قابلیت های بالقوه، - استفاده مطلوب از فرصت ها و شکوفایی استعدادها در جامعه می شود.

محمد نوذری در پیامی به مناسبت آغاز هفته تعاون، اظهار کرد: تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست و تعاونگران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.

وی گفت: بی شک یکی از مهم ترین راهکارهای جمع آوری سرمایه های اندک در کنار انباشت خلاقیت های متنوع فردی و جمعی، تسری احساس مسئولیت اجتماعی از طریق ترویج فرهنگ تعاون و تشکیل تعاونی ها است.

استاندار ایلام در این پیام تاکید کرد: سیزدهم لغایت نوزدهم شهریور ماه به عنوان هفته ملی تعاون، احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسوولیت پذیری اجتماعی است و تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش های مختلف، اقدامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون قابلیت های بالقوه را شکوفا می کند

تعاون قابلیت های بالقوه را شکوفا می کند