مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-04سياسي

لابی در انتصابات پذیرفته نیست/ مصوبه جدید برای مرز هوایی سمنان


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه لابی در انتصاب مدیران پذیرفته نیست، گفت: چندشغله بودن یکی از آفت های مدیریت امروز محسوب می شود.

- ، عباس گل رو صبح شنبه از طریق مجازی در جمع خبرنگاران و گروه های تأثیر گذار سمنان با بیان اینکه طی هفته های اخیر، پارک اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر پیشین ارتباطات افتتاح شد، تاکید کرد: فرایند ایجاد کارخانه فناوری نیز با شتاب مطلوبی در حال انجام است و می تواند به ظرفیت های خوب سمنان بیفزاید.

وی درباره آینده مدیریتی استان سمنان و مجموعه مدیریت و با بیان اینکه امیدواریم چیدمان مدیریتی جدید با همدلی نمایندگان و مشورت دلسوزان به نحو مطلوب اتفاق بیفتد، افزود: رانت ها و لابی گری ها را در انتصابات نخواهم پذیرفت لذا باید بکوشیم مدیران باکفایت و اهل دغدغه بر مصادر امور قرار بگیرند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه لیست های متعددی به مرکز فرستاده اند اما در مذاکراتی که با وزیر کشور داشتیم و بنا است که ایشان با مجمع نمایندگان هر استان پیرامون استاندار رایزنی داشته باشند طبیعی است که ما باید با نخبگان و دلسوزان مشورت داشته باشیم، تاکید کرد: استاندار باید شخصیتی جامع الاطراف داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی در انتصابات پذیرفته نیست/ مصوبه جدید برای مرز هوایی سمنان

لابی در انتصابات پذیرفته نیست/ مصوبه جدید برای مرز هوایی سمنان