مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-04پزشكي

الزامی برای تبعیت بیماران از ارجاع به آزمایشگاه یا سونوگرافی خاصی وجود ندارد


برخی پزشکان ممکن است به دلیل دقت بالای یک آزمایشگاه یا سونوگرافی بیماران را به آن مرکز، ارجاع دهند اما هیچ الزامی برای تبعیت بیماران از این شرایط وجود ندارد.

- ایسنا/همدان رییس نظام پزشکی استان همدان، گفت: برخی پزشکان ممکن است به دلیل دقت بالای یک آزمایشگاه یا سونوگرافی بیماران را به آن مرکز، ارجاع دهند اما هیچ الزامی برای تبعیت بیماران از این شرایط وجود ندارد.

دکتر علیرضا مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارجاع بیماران به آزمایشگاه یا سونوگرافی خاصی در بین پزشکان، مرسوم نیست اما برخی احساس می کنند که ممکن است نتایج آزمایش یا سونوگرافی یک آزمایشگاه، دقیق تر و شفاف تر باشد به همین دلیل بیماران را به آن جا ارجاع می دهند.

مدرکیان تصریح کرد: هیچ الزامی برای مراجعه بیماران به همان آزمایشگاه ها و سونوگرافی هایی که پزشک ارجاع می دهد، وجود ندارند و بیمار می تواند خودش انتخاب کند که از کدام آزمایشگاه ها و سونوگرافی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: این امر، روال مرسومی نیست اما اگر در رابطه با این مسئله گزارشاتی به ما ارائه شود، حتماً بررسی خواهیم کرد چون به صورت کلی نمی توانیم بیماران را مجبور به این کار کنیم.

رییس نظام پزشکی استان همدان، در رابطه با شلوغی مطب ها، بیان کرد: در یک برهه زمانی ما از مردم خواهش کردیم که فقط برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی برای تبعیت بیماران از ارجاع به آزمایشگاه یا سونوگرافی خاصی وجود ندارد

الزامی برای تبعیت بیماران از ارجاع به آزمایشگاه یا سونوگرافی خاصی وجود ندارد