مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-04پزشكي

نظارت بر فرودگاه های فارس برای مقابله با لامبدا تشدید شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تشدید نظارت در مبادی ورودی بین المللی و تسریع در روند واکسیناسیون برای پیشگیری از ویروس لامبدا تاکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تشدید نظارت در مبادی ورودی بین المللی و تسریع در روند واکسیناسیون برای پیشگیری از ویروس لامبدا تاکید کرد.

اورنگ ایلامی در نشست کمیته علمی ستاد کرونا در استان فارس برای ارائه راهکار پیشگیری از ورود گونه جدید کرونا، گفت: طبق شواهد علمی گونه ویروس لامبدا سرایت پذیری بالایی دارد و ممکن است بر اثر بخشی واکسن و شدت بیماری هم تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، او افزود: این گونه جدید تا کنون در استان فارس مشاهده نشده است، اما برای پیشگیری از ورود این ویروس به استان باید تمهیداتی اندیشیده شود.

ایلامی، با اشاره به اینکه ویروس لامبدا در 30 کشور دنیا مشاهده شده است بر تشدید نظارت بر مبادی ورودی بین المللی مانند فرودگاه ها تاکید کرد و تسریع در روند واکسیناسیون هم مهم دانست و گفت: لازم است همه مراکز درمانی و بیمارستان ها برای احتمال مواجه با موج ششم کرونا توسط گونه جدید لامبدا آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فرودگاه های فارس برای مقابله با لامبدا تشدید شود

نظارت بر فرودگاه های فارس برای مقابله با لامبدا تشدید شود