مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-04اقتصادي

محکومیت مالک یک واحد مواد غذایی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: مالک یک واحد فروش مواد غذایی متهم به فروش روغن جامد خارج از شبکه در شهرستان زیرکوه به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: مالک یک واحد فروش مواد غذایی متهم به فروش روغن جامد خارج از شبکه در شهرستان زیرکوه به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

حسین حسین پور، امروز شنبه 13 شهریور به رسانه های گروهی گفت: بر اساس گزارش ارسالی از اداره صمت شهرستان زیرکوه مبنی بر اینکه یک واحد صنفی فروش مواد غذایی تعداد 55 حلب 5 کیلو گرمی روغن جامد تنظیم بازار را خارج از شبکه قانونی فروخته و در تخلفی دیگر تعداد 540 عدد روغن مایع 3 لیتری را بالاتر از نرخ مصوب فروخته، پرونده ای تشکیل و در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قاینات رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از آنجاییکه طبق مقررات حاکم، عرضه یا فروش کالا به قیمتی بالاتر از نرخ های تعیین شده و همچنین عرضه کالاهای تنظیم بازار خارج از شبکه توزیع قانونی توسط واحدهای صنفی تخلف محسوب شده و با متخلف برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

عضو شورای قضایی خراسان جنوبی گفت: متهم در شعبه با توجه به تخلفات انتسابی به پرداخت 341 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت مالک یک واحد مواد غذایی در خراسان جنوبی

محکومیت مالک یک واحد مواد غذایی در خراسان جنوبی