مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-04اجتماعي

ماجرای حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز چه بود؟


مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز توضیحاتی ارائه داد.

روز گذشته تصاویری از حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز در فضای مجازی منتشر شد که این افراد قصد انتقال به سمت مرز ترکیه از طریق خاک ایران را داشتند.

انتشار گسترده ی این تصاویر در فضای مجازی در بین مردم تبریز این ترس را به وجود آورده بود که گویا اتباع افغانی به دلیل وجود ناآرامی در کشورشان وارد خاک ایران و آذربایجان ‍شرقی شده و در این استان اسکان می کنند.

در همین راستا خبرنگار ایسنا به سراغ مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی رفت تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

جهانگیر اسکندرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سکونت اتباع مهاجر خارجی به ویژه اتباع افغانستان و پاکستان در آذربایجان شرقی ممنوع است و براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی این اتباع هیچگونه مجوزی برای سکونت و اشتغال در آذربایجان شرقی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز چه بود؟

ماجرای حضور اتباع افغانی در یکی از جایگاه های سوخت تبریز چه بود؟