مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-04سياسي

انعقاد تفاهم نامه 5 جانبه برای روایت هنرمندانه گروه های جهادی


تفاهم نامه 5 جانبه برای روایت هنرمندانه از جهاد موفق گروه های جهادی در فارس امضا شد.

- ، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ظهر شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان فارس با موضوع روایت هنرمندانه از جهاد موفق گروه های جهادی و انعقاد تفاهم نامه در این زمینه تشکیل شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار عاشورای حسینی است، اظهار داشت: حاکمیت امامت و رابطه امام و مردم دو موضوعی بود که دشمن در روز عاشورا و واقعه کربلا آن را هدف قرار داده بود.

سردار محمد زهرایی با بیان اینکه انتقال پیام کربلا توسط حضرت زینب سبب ماندگاری واقعه عاشورا شد، گفت: حاکمیت دین کاری است که انقلاب اسلامی انجام داد و رابطه امام و امت را در قالب این حاکمیت تعریف کرد، موضوعی که در روز عاشورا نیز مطرح بود.

وی با بیان اینکه شهید آوینی روایتگر جهاد و دفاع مقدس بوده است، تصریح کرد: امروز دفاع مقدس نوین است و افسر و سرباز خودش را می خواهد، در جنگ اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی امروز باید روایتگر خودش را داشته باشد.

سردار زهرایی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در برهه های حساس کرونا گفت: وقتی بازار سیاه ماسک ایجاد شد، گروه های جهادی وارد عمل شدند یا در بحث تغسیل اموات کرونایی گروه های جهادی در همان روزها نخست وارد شدند که همه اینها فتح خرمشهر امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه 5 جانبه برای روایت هنرمندانه گروه های جهادی

انعقاد تفاهم نامه 5 جانبه برای روایت هنرمندانه گروه های جهادی