مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-04سياسي

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی طرح «شمیم حسینی» در سمنان


در قالب طرح «شمیم حسینی» و با هدف کمک و دستگیری از اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا، دو هزار و 400 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح شمیم حسینی  اظهار کرد: این طرح ویژه مواسات و کمک های مؤمنانه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، رأس ساعت 10 صبح فردا در امامزاده یحیی (ع) سمنان اجرا می شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس تدابیر نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در چند مرحله از محل های منطبق و کمک های خیران بسته های معیشتی و غذای گرم تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در این مرحله نیز در قالب اجرای طرح شمیم حسینی دو هزار و 400 بسته کمک معیشتی در این استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

وی گفت: یکی از آثار و برکات سنت حسنه وقف دستگیری و احسان بی منت است و خیران می توانند با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه نسبت به وقف بخشی از اموال خود با نیات منطبق بر این نیازها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی طرح «شمیم حسینی» در سمنان

توزیع 2400 بسته کمک معیشتی طرح «شمیم حسینی» در سمنان