مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-04فرهنگي

ماجرای دروغ بازیافتی به تلویزیون کشیده شد/ کیسه پلاستیکی آری یا نه؟


کارگردان مستند «دروغ بازیافت» معتقد است که درباره میزان و تاثیر بازیافت پلاستیک اغراق شده و ریشه مسائل محیط زیستی در جای دیگری است.

- کارگردان مستند دروغ بازیافت معتقد است که درباره میزان و تاثیر بازیافت پلاستیک اغراق شده و ریشه مسائل محیط زیستی در جای دیگری است.

مهدی افضل زاده کارگردان مستند دروغ بازیافت درباره این فیلم که امشب 13 شهریور از شبکه مستند پخش می شود به خبرنگار مهر گفت: دروغ بازیافت یکی از قسمت های مجموعه مستند ضد است که این روزها از شبکه مستند پخش می شود و این قسمت از آن در جشنواره تلویزیونی مستند حضور دارد.

مجموعه مستند ضد با رویکرد انتقادی نسبت به نظام سرمایه داری ساخته شده و در هر قسمت درباره موضوعات مختلفی نظیر جنگ، مواد غذایی، محیط زیست و… با این رویکرد بحث و بررسی کرده است.

وی ضمن معرفی سوژه مستند دروغ بازیافت گفت: این فیلم مستند قصد دارد نگاه رایج که در فضای محیط زیستی و به ویژه در موضوع بازیافت وجود دارد را تغییر داده و اصلاح کند.

این روزها تبلیغات زیادی می شود که برای کمک به محیط زیست به کیسه پلاستیکی نه بگوییم و برای خریدهایمان از آن استفاده نکنیم.

ما می خواهیم بگوییم که مشکلات محیط زیستی با عدم استفاده از کیسه پلاستیکی حل نمی شود بلکه مشکل در جایی دیگر و به ویژه در کارخانه های بزرگ صنعتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دروغ بازیافتی به تلویزیون کشیده شد/ کیسه پلاستیکی آری یا نه؟

ماجرای دروغ بازیافتی به تلویزیون کشیده شد/ کیسه پلاستیکی آری یا نه؟