مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-04حوادث

انهدام باند کودک ربایان در مشهد


بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری سه عضو یک باند تبهکار در مشهد با هشت فقره کودک ربایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قاضی حسن زرقانی از دستگیری سه عضو یک باند تبهکار در مشهد با هشت فقره کودک ربایی خبر داد و گفت: نهم شهریورماه کنونی یک فقره آدم ربایی به کلانتری معراج اعلام شد که در آن هنگامی که دختری 6 ساله در حیاط منزلش در بلوار توس مشغول بازی بوده، زنی وارد شده و اقدام به ربایش این دختر کرده بود.

بازپرس شعبه  211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: با فریاد مادر کودک، همسایه ها داخل کوچه این زن را دستگیر کردند و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از دستگیری این زن، یک زن دیگر و یک مرد که این فرد کودکان را پس از ربودن به آنها تحویل می داده، نیز دستگیر شدند.

زرقانی افزود: این افراد تاکنون به فروختن هشت کودک از مشهد به شهرهای دیگر اعتراف کرده و مدعی شده اند که هفت نفر از این کودکان با همکاری خانواده هایشان به فروش رفته اند.

طبق گفته بازپرس شعبه  211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، کودک ربایان به اتهام مشارکت در ادم ربایی های متعدد، تشکیل شبکه جهت قاچاق و خرید و فروش انسان تفهیم اتهام شده اند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت متناسب قانونی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کودک ربایان در مشهد

انهدام باند کودک ربایان در مشهد