مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-04فرهنگي

حضور فیلم سینمایی «سامی» در جشنواره HOPE سوئد


نخستین دوره جشنواره امید در دو بخش رقابتی «فیلم های بلند سینمایی» و بخش رقابتی «فیلم های کوتاه» در روزهای 19 تا 22 شهریور ماه جاری (10 تا 13 سپتامبر 2021) در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد برگزار می شود.

- نخستین دوره جشنواره امید در دو بخش رقابتی فیلم های بلند سینمایی و بخش رقابتی فیلم های کوتاه در روزهای 19 تا 22 شهریور ماه جاری (10 تا 13 سپتامبر 2021) در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد برگزار می شود.

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی سامی به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه، در بخش رقابتی فیلم های بلند سینمایی در نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم امید در شهر استکهلم در سوئد به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی سامی به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه، در دومین حضور پیاپی بین المللی خود به عنوان تنها نماینده سینمای ایران؛ در روز جمعه 19 شهریور ماه جاری (10 سپتامبر 2021) در بخش رقابتی فیلم های بلند سینمایی جشنواره بین المللی فیلم امید HOPE در شهر استکهلم در کشور سوئد در حوزه اتحادیه اروپا روی پرده می رود و برای تصاحب جایزه در بخش های مختلف از جمله؛ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی با آثاری از کشورهای آمریکا، مراکش، مصر، بلژیک، هندوستان و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیلم سینمایی «سامی» در جشنواره HOPE سوئد

حضور فیلم سینمایی «سامی» در جشنواره HOPE سوئد