مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-04سياسي

سردار زهرایی: برای مقابله با جنگ نرم باید به سلاح روایتگری نوین مجهز شد


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز دفاع مقدس نوین برقرار است و مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی، نیازمند روایتگری به شیوه ای اثرگذار و کارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شورای اطلاع رسانی حرفه ای انجام شود، افزود: برای تفاهم نامه ای که امروز منعقد می شود جدول زمانی و با کمیت در نظر گرفته شود.

در ابتدای جلسه، رییس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه بیش از 3 هزار گروه جهادی در استان در حوزه های مختلف فعال هستند، اظهار داشت: گروه های جهادی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، سلامت، اقتصاد و اشتغال فعال هستند و در زمینه کرونا نیز 18 خدمت تعریف شد که امروز به 20 خدمت رسیده است.

اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه امروز گروه های جهادی به صورت تخصصی ساماندهی شده اند، گفت: این گروه ها امروز در حوزه های مختلف فعال هستند که از جمله می توان به 54 گروه در حوزه آبرسانی، 5 گروه در حوزه راه سازی، 36 گروه در حوزه مدرسه سازی، 510 گروه در حوزه ساخت مسکن، 105 گروه در حوزه واکنش سریع و امداد و 260 گروه در حوزه کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد.

رییس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه تنها در حوزه عمرانی در سال گذشته هزار و 270 پروژه تعریف شده است، بیان کرد: 545 پروژه مربوط به ساخت، 440 پروژه مرمتی و 285 مورد نیز تکمیل پروژه های عمرانی بوده است که در دیگر حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: برای مقابله با جنگ نرم باید به سلاح روایتگری نوین مجهز شد

سردار زهرایی: برای مقابله با جنگ نرم باید به سلاح روایتگری نوین مجهز شد