مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-04اقتصادي

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن های روستایی در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی استان در یک سال گذشته اختصاص یافته است.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد گفت: در راستای ساخت و بهسازی مسکن روستاییان و کمک به اقشار کم درآمد، در طول یک سال گذشته، 82 میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب 100 امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: تعداد واجدان شرایطی که پذیرش می شوند زیر پوشش قرار می گیرند تا با استفاده از حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) برای تکمیل واحدهای مسکن روستایی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 337 متقاضی که با استفاده از تسهیلات بهسازی نسبت به نوسازی منازل اقدام کردند و به دلیل شرایط مالی موفق به اتمام آن نشده اند، شناسایی شدند و از تسهیلات بلاعوض استفاده کردند.

خواجه ای از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای تکمیل 324 واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این واحدهای مسکونی تسهیلاتی بالغ بر 45 میلیارد ریال ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن های روستایی در زنجان

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن های روستایی در زنجان