مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-04اقتصادي

یکهزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان در اختیار عشایر قرار می گیرد


معاون وزیر جهاد کشاورزی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت به عشایر خبر داد و گفت: یکهزار میلیارد تومان تسهیلات تا چهار ماه آینده در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت.

- ، شاهپور علایی مقدم عصر شنبه در حاشیه برگزاری اولین جلسه شورای عشایر فیروزکوه که با حضور رسولی نژاد، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، امام جمعه شهرستان، معاون برنامه ریزی فرماندار و دیگر اعضا و دامداران و عشایر شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار سرشماری ثبتی مبنا که توسط مرکز آمار ایران و با همکاری شبکه تشکل ها و تعاونی های سازمان امور عشایر کشور انجام شد جمعیت عشایر کشور 252 هزار خانوار برآورد شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امسال برای جامعه عشایری سال بسیار سختی بوده و خشکسالی که اتفاق افتاد در 70 سال گذشته بی سابقه بوده است گفت: از 34 میلیون هکتار مرتعی که در اختیار عشایر قرار دارد حدود یک میلیون و 800 هزار تن ظرفیت مرتع کاهش یافته است و برآورد ریالی خسارت به جامعه عشایری از قبل خشکسالی در حدود 6 هزار و 200 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه با کمک مجلس و دولت کارهای بسیار خوبی برای عشایر انجام شده است افزود: بحث خرید تضمینی دام عشایر که در ابتدا نوید بسیار خوبی برای جامعه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان در اختیار عشایر قرار می گیرد

یکهزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان در اختیار عشایر قرار می گیرد