مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-04اقتصادي

آغاز احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی


با حضور رییس جهاددانشگاهی همزمان با روز تعاون، احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی به صورت رسمی آغاز شد.

- با حضور رییس جهاددانشگاهی همزمان با روز تعاون، احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی عصر روز شنبه، 13 شهریور ماه، همزمان با روز تعاون با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن این نهاد به صورت رسمی آغاز شد.

دکتر طیبی در این مراسم با اشاره به اینکه این مجتمع بزرگترین پروژه رفاهی جهاددانشگاهی است، گفت: تمام تلاش این بود تا با تهیه زمین بزرگتری در تهران که تعداد آن هم کم هست، سعی کنیم اعضای بیشتری بتوانند در این پرژه سهیم شوند.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه برنامه بعدی رفاهی برای اعضای جهاددانشگاهی احداث مهمانسرای بزرگ این نهاد در چابکسر است، ادامه داد: همچنین احداث مجتمع های رفاهی قشم، گرگان و سرعین به پایان رسیده که امیدواریم بتوانیم خدمات مناسب تری به همکاران در سطح کشور ارایه دهیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این مجتمع زودتر از زمان پیش بینی شده به اتمام رسد، گفت: باید اینگونه کارها در استان ها توسعه پیدا کند تا همکاران در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی

آغاز احداث مجتمع مسکونی 210 واحدی تعاونی مسکن اعضای جهاددانشگاهی