مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-04ورزشي

مسجدسلیمان در تولید کشور سهم دارد اما از تیم نفت حمایت نمی شود


در حالی که مسجدسلیمان، روزانه بیش از 100 هزار بشکه نفت در تولید کشور سهم دارد، متاسفانه هیچ سهمی در توزیع اعتبارات ورزشی برای حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قائل نشده اند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حالی که مسجدسلیمان، روزانه بیش از 100 هزار بشکه نفت در تولید کشور سهم دارد، متاسفانه هیچ سهمی در توزیع اعتبارات ورزشی برای حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قائل نشده اند.

افشین حیدری در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال جاری که امروز (شنبه، 13 شهریورماه) در استانداری برگزار شد، با تبریک مدال آوری خوزستانی ها در پارالمپیک توکیو، اظهارکرد: ورزش به عنوان یکی از موضوعات مهم جامعه، همیشه در فضای مجازی و حقیقی درباره آن بحث و تبادل نظر بسیاری صورت می گیرد.

یکی از اتفاقات خوب در ورزش خوزستان طی سه چهار سال گذشته، رتبه اول اداره کل ورزش و جوانان در اعتبارات عمرانی کشور است که خوشبختانه هم پروژه های جدید خوبی آغاز شدند و هم پروژه های نیمه تمام زیادی هم به اتمام رسیدند که این جای امیدواری دارد.

به هر مدیر نفتی که مراجعه می کنیم به در بسته برمی خوریم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در کنار زیرساخت های ورزش، انتظار به حق مردم خوزستان حضور تیم های ورزشی استان در لیگ های کشوری است که خوشبختانه سه سهمیه لیگ برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدسلیمان در تولید کشور سهم دارد اما از تیم نفت حمایت نمی شود

مسجدسلیمان در تولید کشور سهم دارد اما از تیم نفت حمایت نمی شود