مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-04پزشكي

6 شهر استان اردبیل همچنان به رنگ قرمز / پیک پنجم روند نزولی پیدا کرد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شش شهر استان اردبیل همچنان رنگ کرونایی قرمز داشته و مابقی شهرها به رنگ نارنجی و زرد درآمدند.

- ایسنا/اردبیل معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شش شهر استان اردبیل همچنان رنگ کرونایی قرمز داشته و مابقی شهرها به رنگ نارنجی و زرد درآمدند.

بابک نخستین 14 شهریورماه در جلسه قرارگاه زیستی کرونا در اردبیل اظهار کرد: با تغییر رنگ بندی شهرها در پیک پنجم کرونا شهرستان گرمی به رنگ نارنجی درآمد و شهرستان های نیر، اصلاندوز، کوثر و انگوت رنگ زرد پیدا کردند.

وی تصریح کرد: شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، بیله سوار، خلخال و سرعین همچنان رنگ سرخ دارند و باید در همه شهرها پروتکل های بهداشتی رعایت شده و وضعیت آرام تری را در گذر از پیک پنجم تجربه کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه از دو روز پیش روند نزولی آمار مبتلایان و بستری ها نشان از سیر کاهنده موج پنجم دارد، گفت: البته باید ارزیابی نهایی را تا آخر هفته تکمیل کرد و سپس به صورت جامع در این زمینه نظر داد که پیش بینی می شود تا اواسط مهرماه تغییر رنگ شهرهای استان به وضعیت عادی به طول بینجامد.

نخستین افزود: در حال حاضر با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در بین شهروندان که به بیش از 45 درصد رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهر استان اردبیل همچنان به رنگ قرمز / پیک پنجم روند نزولی پیدا کرد

6 شهر استان اردبیل همچنان به رنگ قرمز / پیک پنجم روند نزولی پیدا کرد