مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-05ورزشي

تبدیل ورزشگاه شهدای «مس رفسنجان» به کمپ بزرگ ورزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، این روزها تیم فوتبال مس رفسنجان خود را مهیای لیگ برتر می کند تا در دومین سال حضورش پرفروغ تر از قبل بدرخشد و در این راستا با جذب بازیکنان باکیفیت تر گام برداشته است.

اما آن چه مسی ها و دیگر بازیکنان تیم های لیگ برتری را طی فصل گذشته رنج می داد، بازی روی چمن مصنوعی بود و در این باره حرف و حدیث هایی مطرح می شد و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس گاهی بر اساس صحبت های مربی ها و سرمربی ها و اظهارنظر بازیکنان تیم ها، سوژه رسانه ها می شد.

کارشناسان و اهل فن چمن طبیعی را یکی از زیرساخت های اصلی و مهم در فوتبال می دانند و معتقدند بازی روی چمن مصنوعی کیفیت کار تیم را خراب می کند و به بدن بازیکنان نیز آسیب می زند.

اما با توجه به بازی های خوب و ماندگاری تیم مس در لیگ برتر، مدیران و مسؤولان باشگاه با توجه به اینکه فدراسیون اجازه بازی روی چمن مصنوعی نداده است، تصمیم به تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شماره 2گرفتند تا برای همیشه موضوع چمن مصنوعی ورزشگاه مس پایان یابد تا دیگر مشکلی برای بازیکنی ایجاد نشود و ورزشگاه به استاندارد موردنظر نزدیک تر شود.

اجرای زمین چمن طبیعی مطابق با استاندارد روز دنیا مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص چمن ورزشگاه اظهار کرد: از روزی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ورزشگاه شهدای «مس رفسنجان» به کمپ بزرگ ورزشی

تبدیل ورزشگاه شهدای «مس رفسنجان» به کمپ بزرگ ورزشی