مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-05اقتصادي

گرانی لبنیات در بازار تخلف است


اگرچه مردم این روزها لبنیات را گران و حتی بعضا دو برابر نرخ یکی دو ماه گذشته خرید می کنند، اما به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان: گرانی لبنیات در بازار تخلف است ایسنا/اصفهان اگرچه مردم این روزها لبنیات را گران و حتی بعضا دو برابر نرخ یکی دو ماه گذشته خرید می کنند، اما به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، هنوز اجازه افزایش قیمت 10 قلم محصولات لبنی که نرخ آن به صورت دستوری تعیین می شود، داده نشده و گرانی آن در بازار تخلف است.

حسین ایراندوست در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش قیمت لبنیات در بازار، اظهار کرد: درخواست افزایش قیمت لبنیات در پی افزایش نرخ شیر خام به دلیل فشار تورمی و بالارفتن هزینه های تولید دامداران است.

وی درباره کشش افزایش قیمت لبنیات در بازار و فشار به مردم، گفت: باید این سوال را پرسید که آیا سبد خانوار را دولت باید مدیریت کند یا تولیدکننده؟ ما نمی توانیم به دامدار بگوییم شیرخام تولید کند، کارخانجات هم تولید گران داشته باشند، اما قیمت لبنیات برای مصرف کننده افزایش نیابد و قطعا این دستور منطقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی لبنیات در بازار تخلف است

گرانی لبنیات در بازار تخلف است