مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-05ورزشي

وزارت کشور در صدور حکم شهردار اصفهان تسریع کند


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتظار ما از وزارت کشور این است که در صدور حکم شهردار اصفهان تسریع کند، گفت: انتظار این است با صدور حکم و استقرار شهردار شاهد اجرای برنامه های مدنظر شورای شهر ششم باشیم و در موعد قانونی که مشخص شده حکم شهردار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرار داشتن در هفته تعاون، اظهار کرد: تعاون به عنوان یکی از 3 بخش مهم اقتصادی کشور ما است که تا امروز به هر دلیلی رشد کافی نداشته است؛ امیدواریم در سایه فعالیت های بخش های اقتصادی کشور این بخش از اقتصاد کشور هم بتواند شکوفا شود و قدم های خوبی در جهت اعتلای اقتصادی، رشد و شکوفایی زندگی آحاد مردم و اشتغال زایی بردارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تعاون در حوزه فعالیت های اجتماعی و مشارکت های مردمی می تواند بروز و ظهور داشته باشد که جلب مشارکت عمومی هم یکی از جمله اهداف شورای ششم است؛ امیدواریم  بتوانیم همکاری، تعاون، هماهنگی، همدلی و هم راستایی در جهت اعتلای برنامه های شهر و شهرداری را داشته باشیم.

درخشش ورزشکاران ایرانی در بازی های پارامپیک توکیو وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال شاهد درخشش ورزشکاران پارالمپیک در بازی های پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور در صدور حکم شهردار اصفهان تسریع کند

وزارت کشور در صدور حکم شهردار اصفهان تسریع کند