موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-05فرهنگي

یک اثر دیگر از برگزیدگان جایزه ادبی اُ. هنری ترجمه شد


کتاب «کریبدس» اثری جدید از برگزیدگان جایزه ا.

هنری با ترجمه لیدا طرزی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

- ، کریبدس عنوان مجموعه ای است متشکل از 10 داستان کوتاه که از میان انبوه داستان های منتشر شده به زبان انگلیسی در سال 1982 که در نشریات آمریکایی انتخاب شده است به منظور حضور در جایزه ادبی اُ.

هنری انتخاب شده است.

این کتاب به سنت تمامی آثار دیگر این مجموعه، توسط سردبیری که ستاد این جایزه بر می گزیند، انتخاب و در قالب یک کتاب منتشر می شوند.

در واقع این کتاب را می توان نمایه ای از جریان فکری قالب داستان نویسی در آمریکای شمالی و در میان مخاطبان نشریات انگلیسی زبان به شمار آورد.

آنچه در این 10 داستان کوتاه مخاطب را به وجد می آورد میل شدید پدیدآورندگان این مجموعه به خلق قصه است.

در واقع این مجموعه نمایی است از یک تلاش ستودنی برای نوشتن و خلق داستان توسط نویسندگانی که اولویت اول و اصلی آنها داستان نویسی و خلق فضا و مختصات استاندارد داستانی بدون توجه به مخاطبان یا خوش آمد و بدآمد آنهاست.

به عبارت دیگر در این مجموعه با آثاری مواجهیم که بیش از هر چیز برای تولید آنها تلاش شده است و کمترین توجه به مخاطبان و علاقه آنها شده است.

با این همه کریبدس را باید نمایشی شگفت انگیز از ظهور استعدادها و توانایی های نوظهوری دانست که در اوایل دهه 1980 سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اثر دیگر از برگزیدگان جایزه ادبی اُ. هنری ترجمه شد

یک اثر دیگر از برگزیدگان جایزه ادبی اُ. هنری ترجمه شد