مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-05اجتماعي

انسداد کندوان تا ساعت 17 امروز/مسافران از هراز و فیروزکوه تردد کنند


محور کندوان در کیلومتر 9 تا 10 در استان مازندران تا 20 شهریور 1400 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور ، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط ، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* هراز و فیروزکوه محورهای جایگزین کندوان در ساعات انسداد وی تصریح کرد: محور چالوس محدوده طویر در کیلومتر 9 تا 10 در استان مازندران تا 20 شهریور 1400 از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده های تهران- شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت همچنین محورهای فیروزکوه و هراز، در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* باران در جاده های 3 استان آشوری درباره وضعیت جوی جاده ها با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران در برخی از محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد کندوان تا ساعت 17 امروز/مسافران از هراز و فیروزکوه تردد کنند

انسداد کندوان تا ساعت 17 امروز/مسافران از هراز و فیروزکوه تردد کنند