مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-05اقتصادي

جهش 141درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی در بنادر شرق هرمزگان


مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از یک میلیون و 200 هزار تن انواع کالا در پنج ماهه سال جاری گفت: در این مدت صادرات کالای نفتی 141 درصد رشد داشت.

- ، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهارداشت: طی این مدت 663 هزار و 43 تن کالای غیر نفتی، تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 43 درصد رشد داشت.

وی عمده کالاهای صادرشده را شامل گوگرد، مصالح ساختمانی، موادغذایی، میوه و تره بار و ماشین آلات ساختمانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام کرد که این میزان با تکمیل زیرساخت های بنادر شرق هرمزگان افزایش خواهد داشت.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان تخلیه و بارگیری کالای نفتی را نیز 220 هزار و 997 تن اعلام کرد و بیان کرد: در مدت پنج ماهه امسال صادرات کالای نفتی رشد 141 درصدی را نشان می دهد.

محمدحسینی همچنین، از افزایش 52 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی همزمان با پهلوگیری 3 هزار و698 فروند از انواع شناورهای فلزی و سنتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

این مسوول افزایش رفت و آمد شناورهای ورودی به این بنادر را 57 درصد نسبت به سال گذشته عنوان کرد و افزود: ایمنی یک اصل جدایی ناپذیر در تمامی عملیات لجستیکی می باشد که طی سال های گذشته با تمهیدات موثری که در این خصوص رخ داده شاهد افزایش رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 141درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی در بنادر شرق هرمزگان

جهش 141درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی در بنادر شرق هرمزگان