مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-05سياسي

حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی از ملزومات توسعه است


استاندار خراسان جنوبی حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی را از ملزومات توسعه دانست و گفت: در زمینه تأمین و توسعه زیرساخت های حمل و نقل، استان به کارگاه عملیاتی بزرگی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صح امروز در مراسم افتتاح پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، اظهار داشت: پاویون فرودگاه به این جهت که می تواند فرصتی برای معرفی استان ایجاد کند، بسیار بااهمیت است.

وی بیان داشت: اینکه در محوطه پاویون فرودگاه، بخش هایی برای معرفی مشاهیر و مفاخر دیده شده به این جهت است که مهمانان در یک نگاه استان را از بعد منابع انسانی بشناسند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پاویون، تنها یک ساختمان زیرمجموعه فرودگاه نیست، متذکر شد: این بنا یک مرکز مدیریتی برای تصمیم گیری ها و خدمات بزرگ در راستای توسعه استان است.

پاویون فرودگاه ؛ نیاز اصلی و ضروری استان ملانوری با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل هوایی، پاویون فرودگاه ها از نیازهای اصلی و ضروری به شمار می رود بر استفاده بیشتر از این فضا برای معرفی تمامی توانمندی های خراسان جنوبی تأکید کرد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در بدو ورود بنده به خراسان جنوبی مطرح بود این بود که بعضی از مدیران هم پشت میز نشسته اند و برخی فعالیت ها به سستی انجام می شود اما آن چه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی از ملزومات توسعه است

حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی از ملزومات توسعه است