مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-05سياسي

مروری بر سوابق علمی آیت الله حسینی خراسانی عضو جدید شورای نگهبان


آیت الله حسینی خراسانی که در پی کناره گیری آیت الله آملی لاریجانی به عنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب شد سابقه تدریس همزمان در حوزه و دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

- آیت الله حسینی خراسانی که در پی کناره گیری آیت الله آملی لاریجانی به عنوان عضو جدید فقهای شورای نگهبان منصوب شد سابقه تدریس همزمان در حوزه و دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی آیت الله حسینی خراسانی را به عضویت شورای نگهبان منصوب کردند.

در ادامه به سوابق علمی آیت الله حسینی خراسانی می پردازیم: ورود به حوزه علمیه آیت الله حسینی خراسانی در سال 1353 وارد حوزه آیت الله حکیم شهرستانی شیروان شد.

ایشان با عزیمت به حوزه علمیه مشهد در سال 1355 در طی دوران تحصیل به عنوان طلبه ممتاز این حوزه انتخاب شد.

وی در این دوران از محضر علمی آیات حاج میرزا علی آقای فلسفی، مرتضوی و رضازاده استفاده کرد تدریس در دانشگاه و حوزه حسینی خراسانی تدریس همزمان در حوزه علمیه و دانشگاه فردوسی مشهد را آغاز و در سال 1364 به حوزه علمیه قم مهاجرت کرد.

بهره مندی از محضر اساتید شاخص حوزه آیت الله حسینی خراسانی در قم از اساتید شاخص حوزه بهره برد؛ اساتید به نامی همچون آیات عظام وحید خراسانی، شیخ جواد تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر سوابق علمی آیت الله حسینی خراسانی عضو جدید شورای نگهبان

مروری بر سوابق علمی آیت الله حسینی خراسانی عضو جدید شورای نگهبان