مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-05سياسي

گسترش استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها فرهنگ عمومی را ارتقا می دهد


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، گفت: گسترش فرهنگ استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها می تواند علاوه بر ارتقاء فرهنگ عمومی یکی از بهترین گزینه ها برای پرکردن ایام فراغت جامعه باشد.

- حسن موحدیان امروز، 14 شهریور ماه، در دیدار با اعضاء مجمع خیرین توسعه کتابخانه و ترویج کتابخوانی، اظهار کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که رهبر آن اهل کتاب و کتابخوانی است و این وظیفه ما است که به عنوان افراد این جامعه راه رهبر انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، ادامه داد: در دوره ای که استفاده از فضای مجازی در میان اقشار جامعه با روندی رو به رشد در جریان است و بعضاً در زمینه های ضد فرهنگی نیز فعالیت هایی انجام می شود، گسترش فرهنگ استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها می تواند علاوه بر ارتقاء فرهنگ عمومی یکی از بهترین گزینه ها برای پرکردن ایام فراغت جامعه باشد.

موحدیان با اشاره به اینکه حق الناس در دین ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بخشی از این حق الناس مربوط به فراهم سازی زمینه های رشد جامعه است.

باید بیش از پیش در راستای ارتقاء فرهنگ اجتماعی و شهروندی فعالیت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها فرهنگ عمومی را ارتقا می دهد

گسترش استفاده از کتابخانه ها و فرهنگسراها فرهنگ عمومی را ارتقا می دهد