مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-05سياسي

جامعه دینی پیشتاز در خدمت رسانی و اجرای رزمایش مومنانه است


اسماعیلی با بیان اینکه مردم در اجرای مواسات و کمک مومنانه نقش بسزایی ایفا کردند، گفت: مذهبی ها در ایام کرونا با اجرای مواسات و همدلی جامعه را متحول کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کنار مشکلات خاص خودش یک فرصتی برای نشان دادن ناکارآمدی و عدم توانایی مدیریت حاکمیتی ایجاد کرده بود و دوگانه هایی برای معنویت در حال شکل گیری بود.

اسماعیلی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب این تهدید را به فرصتی برای اثبات کارآمدی دین و ادبیات دینی برای عبور از بحران ها تبدیل کرد؛ این مفهوم مواسات و کمک مومنانه را که معظم له از دل معارف دینی بیرون کشیدند و جامعه را به سمت و سوی آن سوق دادند سبب شد در عرض دو ماه فضای کشور کاملاً برعکس شود و یک فضای همدلی و همراهی در همه بخش ها توسط جامعه دینی در کشور اتفاق بیفتد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: در کارنامه حاکمیت دینی این مقطع در کنار کارنامه های درخشان مقاطع دیگر به عنوان یکی دیگر از نقاط عطف به ثبت رسید و این اتفاق بزرگ اینجا رخ داده است.

اینکه ملت ایران در مواجهه با این بلیه توانست آن را مدیریت کند به خاطر آن بود که جامعه دینی پیشتاز خدمت رسانی بوده و هست.

وی گفت: در طول این 18 ماه که ملت ایران مبتلا به این بلیه هستند تمام جامعه به ویژه جامعه دینی پیشتاز خدمت رسانی بوده است بخصوص امامزاده ها که به تعبیر رهبر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دینی پیشتاز در خدمت رسانی و اجرای رزمایش مومنانه است

جامعه دینی پیشتاز در خدمت رسانی و اجرای رزمایش مومنانه است