مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-05سياسي

انصراف بابایی اقدم از استعفا / شورای شهر تبریز اختیارات لازم را ندارد


رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی استعفای فریدون بابایی اقدم گفت: هیچکدام از اعضای شورا راضی به استعفای دکتر بابایی اقدم نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: من به عنوان یک خواهر از آقای بابایی اقدم خواسته ام که از استعفای خود انصراف دهند چرا که  شورا به تخصص و تعهد ایشان احتیاج دارد.

فریدون بابایی اقدم  عضو شورای شهر تبریز گفت: از تمام افرادی که از هفته گذشته با بنده در تماس بودند و پیگیر بودند تا از استعفای خود انصراف دهم و همچنین توصیه حاج آقا آل هاشم و خانواده های شهدا که نسبت به بنده لطف داشتند و همچنین افرادی که به بنده رای دادند، ممنونم.

وی ادامه داد: انصراف بنده یک تصمیم آنی نبوده و من طی سه دوره ای که در شورا حضور دارم اگر شورا به معنای کامل شورای شهر باشد می تواند تاثیرگذار باشد اما در نهایت در تبریز شورا اختیاراتی که باید داشته باشد ندارد.

بابایی همچنین با بیان اینکه بسیاری از مسائل در قالب تذکر و طرح ارائه شده اما به دلایل مختلف اجرا نشده است اظهارداشت: در جلسات  ارائه برنامه های کاندیدا های شهردا، فصلی مجزا برای حاشیه نشینی وجود داشت و این نشان دهنده تبدیل شدن به دغدغه است اما مردم چیزای می بینند که در جامعه عینیت دارد متاسفانه علیرغم گفته ها هنوز اقدام من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف بابایی اقدم از استعفا / شورای شهر تبریز اختیارات لازم را ندارد

انصراف بابایی اقدم از استعفا / شورای شهر تبریز اختیارات لازم را ندارد