مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-05بين الملل

فرار نیروهای ویژه انگلیسی از دست طالبان با پوشیدن برقع


روزنامه دیلی استار گزارش کرد، اخیرا نیروهای ویژه انگلیسی در افغانستان برای گذشتن از ایست بازرسی های تحت کنترل طالبان و رسیدن به شهر کابل متوسل به حقه پوشیدن برقع زنانه به عنوان لباس مبدل و ناشناس نگه داشتن خود شده اند.

- روزنامه دیلی استار گزارش کرد، اخیرا نیروهای ویژه انگلیسی در افغانستان برای گذشتن از ایست بازرسی های تحت کنترل طالبان و رسیدن به شهر کابل متوسل به حقه پوشیدن برقع زنانه به عنوان لباس مبدل و ناشناس نگه داشتن خود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق این گزارش یک واحد متشکل از 20 سرباز نیروهای سرویس هوایی ویژه ارتش انگلیس (SAS) ظاهرا دستور پیدا کردند تا به دنبال حمله سریع و برق آسای شبه نظامیان افراطگر در افغانستان در پی خروج سربازان آمریکا و ناتو خودشان را آماده رفتن به کابل کنند.

به آنها هشدار داده شد که هیچ هلیکوپتری برای منتقل کردن آنها از جنوب افغانستان، جایی که آنها در آن برای یک ماموری مخفیانه مستقر بودند، موجود نیست.

در این گزارش یک منبع گفت: تیم نیروهای SAS چندین ماه در افغانستان برای انجام یک ماموریت مخفیانه شناسایی بودند که همه چیز به هم ریخت.

به آنها گفته شد ماموریت را لغو کرده و آماده خروج فوری به سمت کابل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار نیروهای ویژه انگلیسی از دست طالبان با پوشیدن برقع

فرار نیروهای ویژه انگلیسی از دست طالبان با پوشیدن برقع