مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-05سياسي

لزوم ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی و حل اختلاف نظرهای احتمالی در دولت


به منظور جلوگیری از تکرار ناهماهنگی ها و فرصت سوزی های خسارت بار در دولت های گذشته ضرورت دارد هماهنگی در تیم اقتصادی توسط معاون اول رییس جمهور ایجاد و اختلاف نظرهای احتمالی در دولت حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز (یکشنبه 14 شهریور) پارلمان در نطق میان دستور خود گفت: خدای متعال را شکر گزارم که سال های آغازین گام دوم انقلاب اسلامی، دلهای مردم عزیز کشور را برای مشارکت در سرنوشت سازترین انتخابات ریاست جمهوری متمایل کرد تا با لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضوری افتخارآفرین در انتخاب رییس جمهور مردمی و انقلابی، مقدمات لازم را برای اصلاحاتی بنیادین و ریشه ای در رویه ها و رفتارهای نادرست در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فراهم آورند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ریاست محترم جمهوری به خاطر معرفی کابینه ای انقلابی، جهادی و همچنین انتخاب معاون اولی مجاهد، انقلابی،  متعهد و متخصص و مدیر و مدبر تشکر و قدردانی می نمایم.

وی افزود: عملکرد درخشان آقای مخبر در دوره های مختلف مسئولیت به خصوص دوره خطیر مسئولیت ستاد اجرایی، این بشارت را می دهد تا در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ایجاد هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی و حل اختلاف نظرهای احتمالی در دولت

لزوم ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی و حل اختلاف نظرهای احتمالی در دولت