مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-05فرهنگي

آیین پایانی جشنواره شعر رضوی غرب فارس برگزار شد


آیین پایانی دومین دوره جشنواره شعر رضوی غرب استان فارس به میزبانی فیروزآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در آیین پایانی دومین جشنواره استانی شعر رضوی منطقه غرب فارس گفت: شعر ولایی و آیینی ارزش معنوی فراوانی دارد؛ زیرا شاعر آیینی با کلام رسا و هنر الهی خویش، پیام دین و شریعت اسلامی و امامان و معصومین(ع) را به مردم می رسانند و با خواندن مردم به اطاعت و پیروی از آن ها، راه و طریق رستگاری و حیات طیّبه و مدینه فاضله الهی را به آن ها می شناساند.

سلیمان شریفی افزود: همواره سروده هایی با درون مایه، مدح و ثنای اهل بیت، گفتمان و ارزش های دین مقدس اسلام و کرامات و فضائل این خاندان جلیل القدر، مقدس و نماد احسان است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد ادامه داد: دبیرخانه دومین جشنواره شعر رضوی، محورهای جشنواره را ابعاد در جنبه های گوناگون زندگی مردم، دانست.

دبیر دومین جشنواره ی شعر رضوی غرب استان فارس با اشاره به حضور شاعران برجسته در دومین جشنواره شعر رضوی منطقه غرب فارس، همه آثار دریافتی را دارای ارزش معنوی، کیفیت بالا و جایگاه ویژه ای برشمرد و یادآور شد: شعر در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ دینی ما جایگاه والایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پایانی جشنواره شعر رضوی غرب فارس برگزار شد

آیین پایانی جشنواره شعر رضوی غرب فارس برگزار شد