مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-05اقتصادي

توصیه های یک انبوه ساز به وزیر جدید راه و شهرسازی


بازیار با تشبیه وعده ساخت یک میلیون مسکن در کشور با طرح مسکن مهر تاکید کرد: وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، به نوعی یادآور طرح مسکن مهر است و لازم است که مسیولان تجارب مثبت و منفی ناشی از اجرای آن طرح را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: طرح مسکن مهر از طرح های بسیار خوبی بود که اجرای صحیح آن می توانست خیلی از مشکلات حوزه مسکن را حل کند، اما متاسفانه به خاطر شتابزدگی و عدم برنامه ریزی درست، به ورطه ای افتاد که بد نام شد و این بدنامی سبب شد که محاسن این طرح آنچنان که باید دیده نشود.

بازیار ادامه داد: اگرچه هدف گذاری دولت جدید برای ساخت میلیونی مسکن هدف مقدسی است که اجرای آن می تواند نقش موثری در خانه دار کردن مردم داشته باشد، اما دولت نباید با شتاب زدگی سبب شود که این طرح به سرنوشت طرح مسکن مهر دچار شود.

وی تاکید کرد: بنده شخصا بر این باور هستم که با امکانات فعلی کشور امکان ساخت حدود دویست الی سیصد هزار واحد مسکونی در سال وجود دارد و سپس با فراهم شدن شرایط در سال چهارم نمودار افزایش تولید مسکن به دو و نیم میلیون واحد مسکونی خواهد رسید و درنهایت دولت در چهار سال بعدی قادر به تحقق هدف گذاری خود خواهد بود.

بازیار انبوه سازی در حوزه مسکن را مشروط به حضور شرکت های متعدد دانست و گفت: اگر قرار باشد سالی 300 الی 350 هزار واحد مسکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک انبوه ساز به وزیر جدید راه و شهرسازی

توصیه های یک انبوه ساز به وزیر جدید راه و شهرسازی