مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-05سياسي

نیروی انتظامی شانه به شانه حافظان سلامت پای کار است


از همان لحظات ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، حافظان امنیت شانه به شانه حافظان سلامت پای کار بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو معرفی آن به عنوان مسئله اول کشور و اهمیت ورود همه توان نیروهای مسلح برای کمک به مردم در این عرصه داشتند، نیروی انتظامی نیز با تمام توان و ظرفیت در این حوزه ورود پیدا کرد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با در اختیار قرار دادن خدمات 9 بیمارستان و 50 مرکز درمانی و پلی کلینیک خود به عموم مردم سعی کرد در این راه پیش قدم باشد.

سردار اشتری یادآور شد: بر اساس آمار و گزارش های ارائه شده در زمینه خدمات رسانی بهداشتی درمانی اقدامات مؤثر و در خور توجهی صورت گرفته و سعی شده در حد توان و با تمام ظرفیت از امکانات موجود در جهت تقویت سلامت عمومی استفاده بهینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در بحث غربالگری اقدامات مناسبی انجام شد، گفت: در روزهای اخیر حدود ابتدا 64 تخت با تجهیزات کامل برای بیماران حاد تنفسی و سپس با تکمیل آن، 100 تخت تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث فراهم کردن آرامش و آسایش بیماران در بیمارستان ها از همان روزهای نخست و هم در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی درمانی اقدامات در خور توجهی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی شانه به شانه حافظان سلامت پای کار است

نیروی انتظامی شانه به شانه حافظان سلامت پای کار است