مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-05سياسي

لزوم توسعه خدمات هوایی در خراسان جنوبی/پروژه راه آهن شرق سرعت گیرد


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان در زمینه تامین و توسعه زیرساخت های حمل و نقل به کارگاه عملیاتی بزرگ تبدیل شده است، گفت: خدمات هوایی با کیفیت باید در استان توسعه یابد.

- ، حمید ملانوری ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از پاویون فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با اشاره به تدارکات انجام شده برای معرفی مشاهیر و مفاخر استان در محوطه پاویون، بیان کرد: این امر از اهمیت بالایی برخوردار بوده چراکه مهمانان در یک نگاه استان و منابع ارزشمند انسانی این خطه را می شناسند.

وی با بیان اینکه این پاویون مرکزی مدیریتی برای تصمیم گیری ها در راستای توسعه استان است، افزود: همچنین این پروژه یکی از نیازهای ضروری در حوزه حمل و نقل هوایی است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از این فضا برای معرفی توانمندی های استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی در زمینه تامین و توسعه زیرساخت های حمل و نقل به کارگاه عملیاتی بزرگ تبدیل شده است.

ملانوری با اشاره به وضعیت محورهای استان بیان کرد: بهسازی راه های فرعی و روستایی، دوبانده کردن محورهای اصلی و رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کیفی سازی خدمات هوایی نیازمند زیرساخت های لازم است، گفت: دعوت از سرمایه گذاران و انجام مراودات علمی و تحقیقاتی نیازمند توسعه خدمات هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه خدمات هوایی در خراسان جنوبی/پروژه راه آهن شرق سرعت گیرد

لزوم توسعه خدمات هوایی در خراسان جنوبی/پروژه راه آهن شرق سرعت گیرد