مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-05سياسي

جزییات گزارش مجلس درباره زندان اوین/ ورود به نحوه اجرای حکم «مهدی هاشمی»


در بخش دوم گزارش درباره نواقص و کاستی هایی که مجموعاً در ساختار زندانبانی ما و فرایند آن وجود دارد آسیب شناسی صورت پذیرفته و خلاءهایی که وجود دارد مورد احصا قرار گرفته و راه حل هایی پیشنهاد شده است.

- جزییات گزارش مجلس درباره زندان اوین/ ورود به نحوه اجرای حکم مهدی هاشمی در بخش دوم گزارش درباره نواقص و کاستی هایی که مجموعاً در ساختار زندانبانی ما و فرایند آن وجود دارد آسیب شناسی صورت پذیرفته و خلاءهایی که وجود دارد مورد احصا قرار گرفته و راه حل هایی پیشنهاد شده است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس جزییاتی از گزارش این کمیسیون درباره زندان اوین ارائه کرد.

حجت الاسلام حسن شجاعی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: پس از بازدید و بازرسی رییس و اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از زندان اوین، گزارشی در دو بخش تهیه شده که یک بخش از آن درباره کلیپ هایی است که از زندان اوین پخش شده است.

وی افزود: مورد به مورد این کلیپ ها بررسی شده و گزارشی درباره هرکدام آماده شده است؛ که بر این اساس درباره برخی کلیپ ها که در آن تخلفاتی رخ می دهد قبلاً توسط مسئولان مربوطه توسط سازمان امور زندان ها برخورد با آنها صورت گرفته است و با برخی دیگر هم برخورد نشده است که در حال حاضر در دستور کار قرار دارد و قرار است با آنها برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گزارش مجلس درباره زندان اوین/ ورود به نحوه اجرای حکم «مهدی هاشمی»

جزییات گزارش مجلس درباره زندان اوین/ ورود به نحوه اجرای حکم «مهدی هاشمی»