مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-05بين الملل

رهبر کرد سوریه حضور آمریکا را تضمین کننده حل و فصل سیاسی دانست


رییس کمیته اجرایی شورای سوریه دموکراتیک در سخنانی ادعا کرد که حضور آمریکا در شمال شرق سوریه تضمین کننده دستیابی به تفاهمات سیاسی است.

- رییس کمیته اجرایی شورای سوریه دموکراتیک در سخنانی ادعا کرد که حضور آمریکا در شمال شرق سوریه تضمین کننده دستیابی به تفاهمات سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام احمد، رییس کمیته اجرایی شورای سوریه دموکراتیک (مسد) در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط اظهار کرد به جوی هود، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک اعلام کرده است که حضور آمریکا در شمال شرق سوریه تضمین کننده دستیابی به تفاهمات سیاسی در سوریه است.

وی افزود: هود بر حفظ نیروهای آمریکا در شرق فرات برای کمک به سوری ها در مسیر دستیابی به راه حل سیاسی و اجرای قطعنامه 2254 شورای امنیت تاکید کرد.

ما نیز به طرف آمریکایی گفتیم که هنوز راه حل سیاسی در سوریه به دست نیامده است و حضور شما تضمینی برای دستیابی به تفاهمات سیاسی است.

در غیاب حامی آمریکایی خطراتی برای آینده منطقه وجود دارد.

الهام احمد با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: خروج آمریکا نوعی خلل ایجاد می کند، اما با بهره مندی از تجربیات قبلی، ما همیشه به دنبال جایگزین هستیم و لازم می دانیم که متحدان و جایگزین هایی برای حفاظت از دستاوردهای مردم خود داشته باشیم و آنها را در معرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کرد سوریه حضور آمریکا را تضمین کننده حل و فصل سیاسی دانست

رهبر کرد سوریه حضور آمریکا را تضمین کننده حل و فصل سیاسی دانست