مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-05سياسي

وزیدن شمیم حسینی با توزیع 12 هزار بسته معیشتی


با حضور جمعی از مسئولان استانی رزمایش شمیم حسینی آغاز و 12 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی استاندار فارس بعد از ظهر یکشنبه در این رزمایش گفت: مردم نو دوست استان فارس همواره در تلاش اند تا همنوعان خود را مورد تفقد قرار داده و بتوانند نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ غنی ایرانی -اسلامی بر موضوع کمک به هم نوع بسیار تاکید شده است یادآور شد: استان فارس از جمله استان های است که در رزمایش های کمک مومنانه در کشور سرآمد بوده و تمامی ارکان مدیریت کلان استان نیز همواره در تلاش اند تا رزمایش های کمک مومنانه در استان با قدرت و هدفمند برگزار شود.

استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر کمک کردم نو دوست استان فارس، دستگاه های مختلفی همواره در تلاش اند تا هرکدام به نوعی نقشی در کمک به نیازمندان استان داشته باشند که از جمله این دستگاه ها می توان به سپاه، بسیج، دستگاه های خدماتی، اجرایی و شورای تأمین استان اسم برد.

وی ادامه داد: مردم استان فارس در سیل سال 98 در جهان درخشیده و در زمین لرزه های که طی سالیان اخیر نیز روی داده و موجب شده تا خسرانی به مردم وارد شود همواره در صحنه حضور پرشوری داشته اند پس از شیوع کرونا نیز این مردم بودند که در صحنه حاضر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیدن شمیم حسینی با توزیع 12 هزار بسته معیشتی

وزیدن شمیم حسینی با توزیع 12 هزار بسته معیشتی