مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-05سياسي

معضلات و آسیب های اجتماعی صرفا با امکانات مادی قابل حل نیست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح این موضوع که کاهش آسیب های اجتماعی صرفا با امکانات مادی قابل حل نیست، گفت: هنر و شاهکار اصلی در کنترل اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی این است که با کمک به فرد معتاد به طرق مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه بازگشت این افراد .

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح این موضوع که کاهش آسیب های اجتماعی صرفا با امکانات مادی قابل حل نیست، گفت: هنر و شاهکار اصلی در کنترل اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی این است که با کمک به فرد معتاد به طرق مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه بازگشت این افراد را به زندگی سالم فراهم سازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی آقامحمدی در سیزدهمین جلسه طرح تحول محلات کشور که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه موفقیت هر طرحی به سه ضلع، کارگزار، برنامه ریزی و اعتبارات مادی نیاز دارد، گفت: در کنترل آسیب های اجتماعی نباید این نگاه را داشته باشیم که این آسیب ها صرفا با امکانات مادی قابل حل است.

وی در این خصوص گفت: مهم تر از اعتبارات، نیاز سنجی درست منابع و استفاده از آن در جای مورد نیاز است.

آقامحمدی با بیان اینکه در کنترل مساله اعتیاد در کشور باید رویکردی اجتماعی و فرهنگی اتخاذ کنیم، گفت: واقع امر این است که در کنترل این آسیب اجتماعی نگاه اجتماعی کمتری داشتیم و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات و آسیب های اجتماعی صرفا با امکانات مادی قابل حل نیست

معضلات و آسیب های اجتماعی صرفا با امکانات مادی قابل حل نیست