مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 20:252021-09-05سياسي

اولیانوف: هدف از انجام مذاکرات وین احیای برجام است


نماینده دائم روسیه نزد سازمانهای بین المللی با انتشار یک پیام توییتری، لغو تحریم های ایران و بازگشت طرف ها به پایبندی کامل به تعهدات مندرج در برجام را از هدف اصلی مذاکرات وین خواند.

- ، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمانهای بین المللی شامگاه یکشنبه در واکنش به مکالمه تلفنی ابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران با همتای فرانسوی خود، امانوئل ماکرون، پیرامون مذاکرات وین و تأکید وی بر لزوم لغو تحریم ها علیه ایران یک پیام توییتری منتشر کرد.

اولیانوف در این پیام نوشت: در این باره، لازم به یادآوری است که هدف موردتوافق از [برگزاری] مذاکرات وین احیای توافق اصلی برجام است که شامل لغو تحریم ها و اجرای کامل تعهدها ذیل توافق هسته ای می شود.

هیچکدام از شرکت کنندگان در این توافق نسبت به این هدف مورد توافق تردیدی ندارند .

وی روز گذشته نیز با اشاره به صحبت های تلویزیونی رییس جمهور ایران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که ایران آماده ادامه گفت وگوهای وین درباره برجام است.

گفتنی است، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ایران بعد از ظهر یکشنبه در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، با استقبال از پیشنهاد وی در مورد بازنگری در روابط دو کشور و آغاز فصل نوینی از روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای تهران – پاریس، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: هدف از انجام مذاکرات وین احیای برجام است

اولیانوف: هدف از انجام مذاکرات وین احیای برجام است