مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-06سياسي

رزمایش «شمیم حسینی» در اردبیل آغاز شد


حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به آغاز رزمایش شمیم حسینی در اردبیل اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، این رزمایش با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش همراه با توزیع بسته های معیشتی و بسته های تحصیلی در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در قالب این رزمایش، به همت خیرین و واقفین، بسته های معیشتی و تحصیلی برای دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی تهیه و تدارک دیده شده تا بخشی از نیازمندی خانواده ها برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: بسته های معیشتی و تحصیلی با هدف یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده هایی که در ایام کرونا در تأمین معاش و زندگی خود با مشکلات و دغدغه های جدی روبه رو شدند، توزیع می شود.

وی تصریح کرد: در قالب رزمایش شمیم حسینی ، چهار هزار بسته معیشتی و یک هزار بسته تحصیلی در بین گروه ها و جامعه هدف توزیع می شود.

ستوده گفت: در ایام ماه محرم و در قالب امامزاده ها و بقاع متبرکه بیش از 300 هزار پرس غذای گرم با همکاری خیرین تهیه و توزیع شده تا اوقاف و امور خیریه در این حرکت و طرح مواسات و کمک مؤمنانه نقش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «شمیم حسینی» در اردبیل آغاز شد

رزمایش «شمیم حسینی» در اردبیل آغاز شد