مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-06سياسي

مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان افتتاح شد


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان خبر داد.

  - به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، وحید ضرغامی با اشاره به اهمیت سفر هیات اعزامی این دانشگاه به لبنان و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: در توافق با مسئولان دانشگاه، افتتاح مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در لبنان در دستور کار قرار گرفت و این مرکز با حضور هیات اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان دانشگاهی لبنان در بیروت افتتاح شد.

مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اهمیت راه اندازی این مرکز عنوان کرد: از جمله اهداف راه اندازی این مرکز انتقال دانش و تجربه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحقق دانشگاه کارآفرین و حل مسئله به کشور دوست و برادر لبنان و گسترش همکاری های فناورانه و نوآورانه با محور مقاومت است.

همچنین تعریف و پیگیری کسب و کارهای دانش بنیان مشترک برای حل مشکلات معیشتی و صنعتی لبنان از دیگر اهداف افتتاح مرکز است.

لازم به ذکر است دکتر علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده رؤسای استان های کشور در هیأت رییسه، دکتر محمدرضا شمس دولت آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان افتتاح شد

مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در لبنان افتتاح شد