مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-06اجتماعي

برای بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم


برای بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم.

وی افزود: بازگشایی برای همه دانش آموزان در تمامی پایه ها از اول مهرماه 1400 می باشد و مدارس روستایی و کم جمعیت که امکان فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها وجود دارد، به شکل حضوری می توان برگزار کرد.

بیت اللهی، فراهم شدن زیر ساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزامات برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: تبلت دانش آموزی یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در یادگیری غیر حضوری است که در این راستا بیش از چهار هزار دستگاه با کمک نهادهای حمایتی، صنایع و خیرین، بانک ها و غیره در سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

1000 دانش آموز بی بضاعت هرمزگان صاحب کتاب شدند مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با کمک خیرین بزرگوار استان، کتب درسی بیش از یک هزار دانش آموز هرمزگانی خریداری شد.

بیت اللهی گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلایل کم بضاعتی از تحصیل محروم شود و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات و مسائل تحصیل دانش آموزان بکار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

برای بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم