مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-06اقتصادي

77 هزار تن خرما از نخلستان های شادگان برداشت می شود


مدیر جهاد کشاورزی شادگان از برداشت خرما در سطح 14 هزار هکتار از نخلستان های این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال 77 هزار تن خرما از نخلستان های شادگان برداشت شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شادگان از برداشت خرما در سطح 14 هزار هکتار از نخلستان های این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال 77 هزار تن خرما از نخلستان های شادگان برداشت شود.

خلیل منیعات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برداشت خرما از سطح 14 هزار هکتار از نخلستان های بارور شادگان توسط نخلداران آغاز شده است.

وی افزود: پیش بینی می کنیم امسال 77 هزار تن خرما از نخلستان های شهرستان برداشت شود و به دلیل مشکلاتی که در بحث آب وجود داشت، ممکن است میزان تولید در مقایسه با سال گذشته تا حدودی کمتر باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حدود 50 هزار تن از خرمای برداشت شده از نخلستان های شادگان با نرخ توافقی از نخلداران خریداری و به استان های مختلف کشور و خارج از کشور صادر خواهد شد.

منیعات عنوان کرد: 80 درصد از خرمای برداشت شده از این نخلستان ها از نوع استعمران و 20 درصد از ارقام دیگر خرما است که عمدتا دارای کیفیت مطلوب و بازارپسند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار تن خرما از نخلستان های شادگان برداشت می شود

77 هزار تن خرما از نخلستان های شادگان برداشت می شود