مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-06سياسي

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست


هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد است.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محمدی دوشنبه 15 شهریورماه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، افزود: شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره گیری و هدایت آنها در مسیر گم نشویم.

وی از پیش بینی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد: 80 برنامه آبروی محله، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل یکصد نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه ها در این ایام است.

محمدی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان همدان افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا به واسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در غالب برنامه آبروی محله در فضای باز برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزشهاست