مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-06اقتصادي

تابستانی سخت در اصفهان با آبرسانی سیار 61 میلیون لیتری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای تنش آبی در خرداد ماه سال جاری تاکنون با استفاده از 5 هزار و 740 دستگاه تانکر سیار نزدیک به 61 میلیون و 600 هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان تحت پوشش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، هاشم امینی در بیست و هفتمین نشست کمیته رصد و پایش تنش آبی کشور اظهار داشت: تابستان 1400 یکی از سخت ترین تابستان ها از نظر تأمین و توزیع آب بین مشترکان بود که آبفای استان اصفهان با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از ابتدای تنش آبی در خرداد ماه سال جاری تاکنون با استفاده از 5 هزار و 740 دستگاه تانکر سیار نزدیک به 61 میلیون و 600 هزار لیتر آب بین شهروندان و روستاییان تحت پوشش، توزیع شده است.

وی افزود: شرایط تأمین آب پایدار در تابستان امسال به قدری سخت بود که مجبور شدیم نه فقط در روستاها بلکه در قلب کلان شهر اصفهان نیز به صورت سیار آب توزیع کنیم تا رضایت شهروندان حاصل شود.

امینی با اشاره به اینکه هم اکنون آب مورد نیاز جمعیتی بالغ بر 6 میلیون نفر در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از سد زاینده رود تأمین می‎ شود، گفت: برآوردها نشان می دهد ذخیره آب دریاچه سد زاینده رود به 250 میلیون مترمکعب رسیده است و به همین دلیل مدیریت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستانی سخت در اصفهان با آبرسانی سیار 61 میلیون لیتری

تابستانی سخت در اصفهان با آبرسانی سیار 61 میلیون لیتری