مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-06سياسي

مهرواره اوج با محوریت مساجد در خراسان جنوبی آغاز شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این استان آغاز شده است.

حجت الاسلام احمد رضایی، امروز دوشنبه 15 شهریور در نشست خبری اظهار کرد: در ماه های گذشته جشنواره مهرواره همدل را با شعار مسجد محله محور و محله مسجدمحور برگزار کردیم که نتایج بسیار خوبی از آن بدست آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در این جشنواره 2 هزار مسئله محلات توسط فعالان مساجد استان شناسایی شد، افزود: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک های مواسات و همدلی به نیازمندان است و از 30 مرداد همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز شده و تا 23 آبان نیز ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری مبنی بر استمرار کمک های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی هدف از برگزاری مهرواره اوج را ارتقای خدمت رسانی مساجد به عموم مردم ذکر کرد و ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره اوج با محوریت مساجد در خراسان جنوبی آغاز شد

مهرواره اوج با محوریت مساجد در خراسان جنوبی آغاز شد