مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-06اقتصادي

حدود 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است/ پیش بینی تداوم کاهش بارش ها


سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای هرمزگان با ذکر این نکته 75 تا 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است، گفت: گزارش های سازمان هواشناسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید کمالی عصر امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: 75 تا 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است و گزارش های سازمان هواشناسی، پیش بینی های قرار دارند که هر کدام حدود 20 تا 25 درصد آب دارند.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای هرمزگان با ذکر این نکته 75 تا 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است، عنوان کرد: این موضوع نگرانی هایی را برای تامین آب شرب و کشاورزی ایجاد کرده است.

این مقام مسئول، تغییر شرایط آبی پیش رو را منوط به تحقق دو امردانست و ادامه داد: در صورت وقوع بارندگی های پاییزی در بالادست سدها و افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندرعباس می توان شرایط آبی را با کمترین چالش ها و آسیب ها مدیریت کرد.

  کمالی با ذکر این نکته که  از مردم هرمزگان درخواست مدیریت مصرف به خصوص در حوزه آب شرب را داریم، تشریح کرد: برای مدیریت مصرف در بخش کشاورزی، تامین آب اراضی شبکه های شمالی و مرکزی دشت میناب و شبکه شمیل با توجه به سه مولفه الگوی کشت ، سطح زیر کشت و بازه زمانی تعریف شده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است/ پیش بینی تداوم کاهش بارش ها

حدود 80 درصد ظرفیت سدهای مهم هرمزگان خالی است/ پیش بینی تداوم کاهش بارش ها