مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 17:002021-09-06ورزشي

قدردانی خانواده شهید سلیمانی از قهرمانان پارالمپیک کاروان «سردار دل ها»


خانواده شهید سلیمانی در پیامی، از ورزشکاران افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو 2020 ، که با نام «سردار دل ها» در این رقابت ها شرکت کرده بودند، - جی پلاس؛ پایگاه اطلاع رسانی بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی (soleimani.

ir) متن کامل این پیام را به شرح زیر منتشر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم ورزشکاران افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیک توکیو 2020 به سهم خود و به عنوان خانواده شهید قاسم سلیمانی از شما سپاسگزاریم؛ چه آنجا که افتخار آفریدید و پرچم وطن را برافراشتید و چه آنجا که در نام کاروانتان یاد سردار دل های ملت را پاس داشتید و این چنین در میدانِ جهانیِ افتخار، یاد مرد میدان را سر دست گرفتید.

مردی که برای صلح، سلاح حمایل کرد و بی قرار در دشت و کوه، در آرزوی آرامش انسان بود و جهانی را می خواست که هیج مظلومی در آن بی تاب و پناه نباشد.

و این کاروان سرافراز که شما نامش را سردار دل ها برگزیدید، کاروان جوانمردان و شیرزنانی است که قدر را می شناسند و شما میراث داران پرچمی هستید که برای افراشتنش خون دل ها خورده شده و چه شکوهی است آنجا که در میدان پهلوانی تان این سه رنگ مقدس بر تارک افتخار می درخشد.

یقین که قدر تلاش شما و همتتان با خدای عالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی خانواده شهید سلیمانی از قهرمانان پارالمپیک کاروان «سردار دل ها»

قدردانی خانواده شهید سلیمانی از قهرمانان پارالمپیک کاروان «سردار دل ها»