مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-07بين الملل

دو عملیات ناکام و تله گذاری سوم برای ایران


آمریکا و غرب در 20 سال گذشته، یک نقشه کلیدی را در دو فاز علیه ایران به اجرا گذاشتند؛ اما در هر دو، با وجود پیچیدگی عملیات ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در و فلسطین، جنگ های مستقیم آمریکا و اسراییل را مغلوبه کردند.

تقویت ساخت درونی قدرت در جمهوری اسلامی و پیروزی متحدانش در منطقه که در قالب تشکیل دولت مردمی در عراق و ارتقای جایگاه حزب الله و مقاومت فلسطین نمود پیدا کرد، ضمن تهدیدزدایی، موجب بالا رفتن قیمت نفت، افزایش درآمدهای ایران و رونق تجارت خارجی با کشور های مختلف (از شرق آسیا تا اروپا و آمریکای لاتین) شد.

در ارزیابی راهبردی غرب، باید ترمز این حرکت شتابان کشیده می شد.

تدارک فتنه سبز در سال 88 که سرمایه 40 میلیونی مشارکت را ابزار دوقطبی و جنگ خیابانی می خواست، سرمایه گذاری روی اختلاف در درون حاکمیت به ویژه به واسطه بازی حلقه انحرافی، ایجاد انحراف در برخی رویکرد های کلان دولت دهم و سرانجام تدارک تحریم های فلج کننده (با گرایی که برخی دست اندرکاران فتنه 88 دادند)، مجموعه عملیات سنگینی بود که به روی کار آمدن دولتی منفعل در برابر غرب در سال 92 و 96 منتهی شد.

این، اولین فاز از نقشه عملیاتی غرب در دوره جدید بود؛ همان که روح الله زم، مدیر شبکه ضدامنیتی آمدنیوز، سال 97 (یک سال پس از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو عملیات ناکام و تله گذاری سوم برای ایران

دو عملیات ناکام و تله گذاری سوم برای ایران